Tak jakby podwójna tekstura/model
#1
Wie ktoś może jak pozbyć się takiego efektu (tutaj wokół szyby ale na innym modelu mam tak na zderzaku) jak na ss poniżej? Dzieje się tak na każdych ustawieniach graficznych, próbowałem teksturować od nowa tą samą teksturą, inną teksturą, sprawdzać czy może model nie jest podwójny ale nic z tego. Z góry dzięki za pomoc.
[Obrazek: sa-mp-119.png]
#2
To jest double poly, są gdzieś na youtube poradniki jak je usunąc
#3
Jeśli były jakieś poradniki to chyba już ich nie ma bo nic znaleźć nie mogę
#4
dwa takie same modele przenikają przez siebie.
zaznacz jedną część i usuń
#5
tzn jak jedną część? jeśli chodzi o model to nie widzę żeby był podwójny ani w drzewku nie jest nic podwójnie
#6
Jak z dettachujesz element to pewnie składa się z dwóch warstw, które na siebie nachodzą. Tą tak jak by pod spodem usuwasz i powinno grać Face-Smile.PNG
[Obrazek: qAgClJz.png]
#7
No niestety nic z tych rzeczy powyżej, dettachowałem itp i dalej to samo :(
PS: Zrobiło mi się to samo w radiowozie tyle że ze zderzakiem i pojawił się problem bo nie mogę detachować z odznaczoną opcją keep original no i mogę nawet 1000 razy dać detach i mi się 1000 zderzaków zrobi i problem takiego przenikania nie znika.


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Model. Crash w grze. Dave 5 451 09-17-2017, 21:08 PM
Ostatni post: Dave
  Jak zablokować model DFF silver102 4 456 08-22-2017, 11:36 AM
Ostatni post: silver102
  Każdy model laguje w zmodelerze. Majkel 4 675 01-11-2016, 10:14 AM
Ostatni post: rlz
  Turbosmooth sypie mi model Hipciooo 3 995 10-30-2014, 14:34 PM
Ostatni post: Hipciooo
  Tekstura vehiclegeneric256 - crash przy auto sphere environment. Skrzypo 2 893 06-19-2014, 09:41 AM
Ostatni post: Skrzypo
  Jeden element mogę oteksturować wyłącznie jedną teksturą. Jak nałożyć wiele tekstur? Skrzypo 5 1,313 03-19-2014, 07:14 AM
Ostatni post: Skrzypo
  Konwert - podczas importu uszkadza się model. SkitleyxOne 4 1,014 02-04-2014, 21:53 PM
Ostatni post: SkitleyxOne
  Jak zeskalować cały model, gdy każdy pivot części ma inny punkt odniesienia? Stig 2 800 02-04-2014, 17:18 PM
Ostatni post: Stig
  Model sam się zablokował po wyeksportowaniu. MrGoly 5 1,064 01-18-2014, 18:46 PM
Ostatni post: MrGoly
  Ciemne tekstury w grze, chociaż fizycznie tekstura jest jaśniejsza. FaNtOM 5 1,091 01-09-2014, 18:16 PM
Ostatni post: FaNtOM



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Profil Wyślij PM E-mail Znajdź wszystkie posty Znajdź wszystkie tematy Narzędzia moderacji Narzędzia administracji