Wilku/e28/e34/e36/BMW
#1
Witam ostatnio skrobie sobie coś takiego. Czyli Bmw e34 Face-Smile-Big.PNG

Wyposażenie:
Sportsize.
Kierownica MT2.
4x szyby w prądzie.
Szyberdach.
Hak.

Wygląd zewnętrzny:
Borbet a rozmiar 17 9.5 j tył plus delikatny dystans przód 9 j.
Wydech końcowy od 3.0 (m30)..
Full redy.
Shadowline.
Lakier jak widać szary xD nie znam nazwy.

[Obrazek: 30536848000_e6d6ccd607_z.jpg]
[Obrazek: 30202643913_89e17f6e30_z.jpg]
#2
Siema.. od pewnego czasu ogarniam sobie sedana E36. Co zrobiłem/zmieniłem.

-Front od Sopelovskiego
-Konwert całego auta z racera
-Mpakiet
-Gt class poprawiony model
-Full redy na tył
-Ac schnitzer custom od kolegi z racera
i sporo innych na dniach wrzucę fotki intka obecnie się nim zajmuje oraz silnika itd.
[Obrazek: 31297799372_746ccafc6f_z.jpg]sa-mp-727 by wilkuuuu, on Flickr
[Obrazek: 31072579840_88bdfe891b_z.jpg]sa-mp-729 by wilkuuuu, on Flickr
sedanik robi za bokolocik na zimę aczkolwiek raczej nie będzie z niego (gruz).
[Obrazek: 31399462536_8cfb070a43_z.jpg]sa-mp-716 by wilkuuuu, on Flickr
#3
W sumie to bez sensu co zrobiłeś :V Żeby model był w racerze musiał być przekonwertowany, a najczęściej są to modele z gta sa. Zresztą mówiłem Ci, że ten model to jeden z pierwszych modów do gta i jest lq - czarne linie zamiast zaokrąglonych krawędzi itp.
[Obrazek: 32156455980_312cdbb004_n.jpg]

#4
Tylko gra :P dla mnie nie jest jakiś w chu** zły Face-Smirk.PNG
Dzisiaj cokolwiek w 30 minut pobawiłem się z wnętrzem jakaś zmiana nastała tzn: zmapowana deska, boczki przod, podłoga, białe skóry, zmapowana również kierownica do poprawy i ogarnięcia na przodzie napewno sufit i tunel Face-Smile.PNG fotka :P
[Obrazek: 31139162040_b6c5102ca6_z.jpg]sa-mp-758 by wilkuuuu, on Flickr
#5
Całkiem przyjemnie tylko lustro i słupek do poprawy.
#6
Dziękować Face-Smile-Big.PNG!
Pobawiłem się ogarnąłem sobie teksturki drzew i dróg Face-Smile.PNG sądzę że jest dość znośnie, pomodziłem przy e28 i e36 więc tak zmiany w e28:
zderzak przód coś ala alpina #FakeAlpina xd i lakier..
W e36:
Zmieniony kolor skóry na czarny, zmappowany tunel, poszerzone nadkola tył delikatnie, inny spoiler.
We wnętrzu zostało ogarnąć kanapę, sufit, obc, wskazówki, i przełączniki szyb :P
Fotki do poprawy tunel bo coś się pocieło nie tak :c..
[Obrazek: 31442714691_3b6033bd5a_z.jpg]sa-mp-802 by wilkuuuu, on Flickr
[Obrazek: 31520562706_2c5ee97511_z.jpg]sa-mp-798 by wilkuuuu, on Flickr
[Obrazek: 31520569706_d8c0ba5caf_z.jpg]sa-mp-797 by wilkuuuu, on Flickr
#7
Nie leży mi ten zderzak w e28, kojarzy mi się z:
[Obrazek: 31411841602_9db883d9e0_b.jpg]
A w e36 sama nardi wydaje sie za gruba i to obszycie dywanem z podłogi ssie :E
#8
Mi się podoba to e28 Face-Smile.PNG co prawda trochę lakier za jasny ale reszta fajna jest xd..
Dobra dostałem od kolegi świetej pamięci Drivera wydech, zderzak przód itd :V to odrazu zmieniłem i tak to teraz fituje dla mnie lepiej. Zastanawiam się nad ogarnięciem jednego koloru proszę o rade xd
[Obrazek: 30771260243_b5ee7e9eec_z.jpg]sa-mp-814 by wilkuuuu, on Flickr
[Obrazek: 30771285653_944b6abb65_z.jpg]sa-mp-812 by wilkuuuu, on Flickr
#9
Różowy. Te lampy z tyłu dziwne.
#10
Dziękować xd ale traciłem czas na tym modelu jak mówił Piotr, Zmieniłem model na ten od Drivera poprawiłem tylne lampy, ogarnąłem rotate budy, diff przód, felgę, jakiś tam spoiler na klape, rejke 3d i jakieś duperele. Model jeszcze do poprawek ale staram się ogarnąć jak najlepiej, gdyż ta buda nie ma tak krzywych linii jak poprzednie itd.. fotki
[Obrazek: 30877598054_d0ee994798_z.jpg]sa-mp-867 by wilkuuuu, on Flickr
[Obrazek: 31582785522_a7a27e524f_z.jpg]sa-mp-878 by wilkuuuu, on Flickr




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Profil Wyślij PM E-mail Znajdź wszystkie posty Znajdź wszystkie tematy Narzędzia moderacji Narzędzia administracji