Wr2player- E36
#1
Witajcie. Postanowiłem założyć nowy temat, ponieważ przez awarię dysku zaczynam wszystko od nowa.
Pod koniec listopada szukałem jakiegoś fajnego dupowozu, który mógłby posłużyć mi przez dłuższy czas. Budżet do 20.000 Na początku ciężko było wybrać auto. Na samym początku myslalem o audi s4 b5 lub a8. Jednak po przejrzeniu ogłoszeń nie mogłem znaleźć niczego dla siebie. Zacząłem przeglądać ogłoszenia mercedesów i tam znalazłem bardzo ładny egzemplarz w203 c200 kompresor. Szybki telefon do właściciela i tu małe rozczarowanie. Auto sprzedane. Od dawna podobał mi się w140, więc postanowiłem spełnić swoje marzenia i zacząłem poszukiwania. Znalazłem jeden czarny egzemplarz 400se niedaleko mnie. Znów szybki telefon i umówiłem się na oglądanie auta. Po dojechaniu na miejsce bylem pod duzym wrażeniem. Na żywo prezentował się jeszcze lepiej. Auto z 1992 roku pod maską 4.2 v8 z sześcio miesięczną sekwencyjną instalacją lpg. Skórzane wnętrze pięknie utrzymane, zawieszenie bez stuków, puków czy luzów, wręcz  autko płynie po drodze. Bez długich namyśleń doszedłem do wniosku, że biore. Cenę stargowaliśmy do 10500 i wracałem już autkiem do domu. Muszę wam przyznać, że od czasu zakupu jeszcze nic w nim nie robiłem oprócz polerki lakieru. Na wiosnę planuje zacząć realizować mały plan dotyczący mercedesa.
W grudniu udało mi się sprzedać moje trzy duże działki, więc miałem trochę kasy. Większą cześć z niej odłożyłem, a za resztę postanowiłem szukać klasyka do renowacji. Wybór padł na bmw. Bez wahania wybrałem e28 i zacząłem przeglądanie ogłoszeń. Na rodzimym rynku nieznalazłem niczego ciekawego. Wszystkie były albo w dosyć dobrym stanie, lub sama karoseria bez wnętrza i silnika. Postanowiłem, że swojego egzemplarza będę szukał za zachodnią granicą. Znalazłem jeden fajny egzemplarz 535i, niestety bez silnika, lecz to mi nie przeszkadzało. Wizualnie na zdjeciach wydawała się w dobrym stanie. Postanowiłem zadzwonić i umówić sie na spotkanie. Jako, że auto nie ma silnika, musiałem zorganizować jakąś lawetę. Bez problemu kuzyn zaoferował swoją pomoc i pojechaliśmy. Gdy dojechaliśmy na miejse było już po zmroku, więc auto oglądaliśmy oświetlając je swiatłami mercedesa. Tak jak Niemiec zapewniał na aucie niebyło rdzy. Kilka elementów wymienił (prawe drzwi przód i tył, klapkę wlewu paliwa oraz błotnik lewy przedni) a paru brakowało. Wnetrze natomiast pieknie utrzymane, brakuje tylko zagłówków. Podpisalismy umowę, auto wciągneliśmy na lawetę i czekała nas droga powrotna. Całą drogę powrotną myslalem jaki silnik wstawić pod maskę. Na myśl przyszły mi tylko ori z 535i, m52b28 i s38b36. Jako iż było już krótko przed swiętami nie miałem zbytnio czasu na poszukiwania silnika. W święta przy stole nasunął się temat samochodów i kuzyn oznajmił, że po nowym roku planuje zakup m5 e34 i w tym celu chcę zabrać mnie do Niemiec abym pomógł mu przy oględzinach. Nie moglem mu odmówić i zaraz po swietach wyruszyliśmy na zachód. Znaleźlośmy ciekawy egzemplarz z 1991 roku z s38b38. Z zewnętrz w stanie śrenim. Lampy przód i tył zamienniki. Auto miało w przeszłości drobną przeszłość wypadkową. W 2013 roku auto było całe malowane, kolor wybrany inny niż oryginalny. Gdy wybraliśmy się na jazdę próbną czuć było wyraźny spadek mocy, lecz nawet to nie ostudziło jego chęci na ten wóz. Ostatecznie kupił bmw za 27.000 zł. Po powrocie do Polski auto zostawił u mnie abym zajął się brakiem mocy. Szybko wzięłem się do roboty i jako jedne z pierwszych do wymiany poszły przewody zapłonowe – kosztowały ponad 1500 zł, ale cóż, M5 to M5, nikt nie mówił, że będzie tanio. Wymienione zostały także inne elementy układu zapłonowego, takie jak świece, ich uszczelki oraz palec aparatu zapłonowego. Jednak to nie do końca pomogło. Po regulacji głównej przepustnicy auto zaczło pracować jak należy. Wczoraj e28 zaprowadziłem do kumpla który ogarnie mi swap, a sam zacząłem szukać silnika.

Tankujemu lpg i jedziemy po e28
[Obrazek: 24397009222_3f2e27ccce_c.jpg]

Po przyjeździe na miejsce
[Obrazek: 24479099996_4c4e77a390_c.jpg]
[Obrazek: 24479098906_36a9f12c27_c.jpg]
[Obrazek: 24209738310_a7a2cf339f_c.jpg]

E28 u nowego właściciela
[Obrazek: 24209735620_e758c37116_c.jpg]

Dzisiaj zaprowadzone do warsztatu kumpla
[Obrazek: 23898450833_76a76820c2_c.jpg]

I parę zdjęć z wyjazdu po e34
[Obrazek: 24248142690_152ca15124_c.jpg]
[Obrazek: 23915504404_6dac26c927_c.jpg]

Oraz w140
[Obrazek: 24229728250_d8af7d13f0_c.jpg]


Sorry, ale nie jestem najlepszy w pisaniu historyjek.
[Obrazek: 24419594948_f7494d50ac_z.jpg]

[Obrazek: 38648465414_8833634000_z.jpg]
#2
E34 jak E34, W140 taka seria jakich pełno na forum. Jestem ciekawe co do E28, jeden z moich ulubionych modeli BMW. Jaki endżajn wpada? 
[Obrazek: 23862646573_fd91706541_z.jpg]
PS. MAJKEL TY KURWO JEBANA
#3
Ładne samochodziki, najładniejszy według mnie z tej kolekcji jest Mercedes, e34 fakt zwykłe dosyć choć się nie znam na BMW, e28 piękny klasyk. Mam nadzieję, że będzie wyglądać przyjemnie. Miło się zagląda do tematu w, którym ktoś wszystko ciągnie od początku czyli od seryjnego auta, a nie już pomodzonego bóg wie jak. Czekam na następne up'y, wytrwałości i powodzenia życzę :beer:

#4
Dzięki panowie za miłe komentarze. Do e28 najpewniej wpadnie s38b38 lub b36. W140 to dupowóz, więc narazie ma wyglądać jak seria, a e34 to auto kuzyna.
[Obrazek: 24419594948_f7494d50ac_z.jpg]

[Obrazek: 38648465414_8833634000_z.jpg]
#5
e nie kurde, we no ciepnij tu 2.0 jakie Face-Smile-Big.PNG
[Obrazek: 23862646573_fd91706541_z.jpg]
PS. MAJKEL TY KURWO JEBANA
#6
meraś kurcze no woził bym sie a e28 no no pracuj ! Face-Smile.PNG
Nieprawidłowa sygnatura /Gekon
#7
Witajcie. Trochę czasu mnie tu nie było, lecz przez ten czas zaszło kilka zmian.
E28 trafiło do lakiernika, któremu kazałem dobrać jakiś ładny kolor do tego klasyka. Gdy zadzwonił, że auto gotowe do odebrania byłem ciekaw co wymyślił. Po dojechaniu do lakierni moim oczom ukazało bmw w pięknym ciemno granatowym/czarnym kolorze. Co do planów to mam dwie koncepcje. Albo robimy tak jakby wyjechała prosto z fabryki, albo gwint i szerokie koło.
[Obrazek: 25125275506_f64d4fd9b6_c.jpg]
Następnie auto trafiło do mojego garażu i tam z kumplem zamontowaliśmy silnik. Trafiło na oryginalne 3.5l.
[Obrazek: 24855956110_2e60226770_c.jpg]
[Obrazek: 24520939874_37450e1fb0_c.jpg]

Mercedesa udało mi się sprzedać, a jego miejsce zastąpiło e46 (udało mi się odzyskać ze starego dysku model który robiłem w październiku ) Ze zmian jakie zaszły względem października to splittery z CSL pomalowane w czarny kolor, rotifromy lhr oraz lusterka pomalowane na czarno. Plany to zmapować wnętrze, przerobić tylną klapę na CSL, diffuse przód/tył/wnętrze, zderzak CSL, tablica za szybę i kto wie może jakiś swap na s85 lub s62.
[Obrazek: 24524768223_1ac1809473_c.jpg]
[Obrazek: 25058354571_764cf42b46_c.jpg]
[Obrazek: 25058357591_474bd58bb4_c.jpg]
[Obrazek: 24855954900_8e51d37b89_c.jpg]
Ps. Odzyskałem także lexusa, o którym więcej w następnym up'ie. Jest w nim trochę do ogarnięcia.
[Obrazek: 24419594948_f7494d50ac_z.jpg]

[Obrazek: 38648465414_8833634000_z.jpg]
#8
Troche za ciemno pod maską :C
#9
No strasznie ciemno pod maską :c Pokazuj lexa Face-Smile-Big.PNG 
[Obrazek: 28631672103_c6544e82b8.jpg]
Keep Calm And Love Volkswagen
#10
Może być ciekawie. Grubsze koło poprosze.
[Obrazek: 23862646573_fd91706541_z.jpg]
PS. MAJKEL TY KURWO JEBANA




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Profil Wyślij PM E-mail Znajdź wszystkie posty Znajdź wszystkie tematy Narzędzia moderacji Narzędzia administracji