[Tutorial] Bieżnik w samochodzie w tą samą stronę na obydwu stronach.
#1
Lightbulb 
Siemka.

Chyba każdy wie, że w GTA San Andreas koła, a w zasadzie to koło ma bieżnik w jedną stronę. Można temu zaradzić, robiąc tak jak jest w tym poradniku:
http://hellandreas.pl/showthread.php?tid=384

Zaczynajmy!
  • Pierwsze, co to trzeba przygotować to koło, które będzie po drugiej stronie. W tym celu kopiujemy folder z kołem, i zmieniamy nazwę np. na Koło_2.

    [Obrazek: 13336076623_f73fe5447a.jpg]
  • Następnie szukamy tekstury odpowiedzialnej za bieżnik, w moim przypadku to yokohama_advan_neova_ad07 (przykładowe koło).

    [Obrazek: 13336075363_4e1b4ffd4e.jpg]
  • Otwieramy teksturę dowolnym programem do edycji grafiki, po czym obracamy teksturę o 180°, oraz zapisujemy.

    [Obrazek: 13335922005_9e2060ddd4.jpg]
  • Otwieramy koło w ZModelerze, oraz zmieniamy nazwę W Material Editorze tekstury dodając końcówkę _2, po czym eksportujemy. To samo robimy z nazwą tekstury w folderze z felgą.

    [Obrazek: 13336076543_99d38aa7af.jpg]
  • Teraz możemy spokojnie zaimportować oryginał oraz zmodyfikowaną kopię do ZModelera, bez obaw, że tekstury będą się gryzły.

    [Obrazek: 13336317544_1776ef5302.jpg]
  • Ustawiamy felgi w taki sposób, jak na poradniku Młodego, tylko że inne koła będą na lewej i prawej stronie.

    [Obrazek: 13335920525_50c1c967c1.jpg]
  • Eksportujemy model samochodu.
  • Otwieramy *.txd pojazdu, który modyfikujemy, importując tekstury felgi, w tym przypadku sidewall, EnkeiRPF1Silver, vehicleenvmap128, yokohama_advan_neova_ad07 oraz zmodyfikowaną teksturę yokohama_advan_neova_ad07_2, na końcu zapisujemy.

    [Obrazek: 13335920235_0f1ba6d4a1.jpg]
  • Instalujemy pojazd, i cieszymy się normalnym bieżnikiem Face-Smile-Big.PNG.

Należy jednak zapamiętać, że koła odpowiedzialne za kierunek bieżnika muszą być po prawej stronie.
[Obrazek: sygnaturahella.jpg]


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [Tutorial] Instalacja tekstur HQ Majkel 2 1,824 12-21-2017, 11:06 AM
Ostatni post: Majkel
Lightbulb [Tutorial] Exportowanie tekstur z alphą - Forza Studio Hennessy 0 43,928 10-19-2016, 14:41 PM
Ostatni post: Hennessy
Lightbulb [Tutorial] Betonowe zawieszenie - prosty patent w handlingu Gekon 0 16,682 07-07-2016, 23:50 PM
Ostatni post: Gekon
Lightbulb [Tutorial] Ruchome zaciski, wskazówki i kierownica MrGoly 0 92,434 01-03-2015, 12:37 PM
Ostatni post: MrGoly
Lightbulb [Tutorial] Jak sprawdzić czy ktoś inny ma dostęp do naszego komputera. George 0 32,729 06-22-2014, 18:06 PM
Ostatni post: George
Lightbulb [Tutorial] Ogarnięcie lewitacji pojazdu. zombii 0 22,665 12-28-2013, 18:15 PM
Ostatni post: zombii
Lightbulb [Tutorial] Światła i inne elementy świecące metodą diffuse Gekon 8 35,309 12-21-2013, 18:41 PM
Ostatni post: Michau.
Lightbulb [Tutorial] Naklejki na alphę. Szymolot 0 25,884 12-10-2013, 21:56 PM
Ostatni post: Szymolot
Lightbulb [Tutorial] Płynne hamowanie dla każdego samochodu oraz zmiana prędkości maksymalnej Gama 13 38,584 12-02-2013, 20:12 PM
Ostatni post: adixpogo
Lightbulb [Tutorial] Sposób na handling bez użycia sobeita. Michau. 19 49,122 11-13-2013, 20:31 PM
Ostatni post: Blacka



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Profil Wyślij PM E-mail Znajdź wszystkie posty Znajdź wszystkie tematy Narzędzia moderacji Narzędzia administracji